Garanti, reklamationsret og service hos Laubjerg Vinsch

Vi gør vores allerbedste for at give dig som kunde en god og tryg service. Vi er certificeret af e-mærket

Tlf. SE(+46) 35 604 48
Tlf. DK(+45) 31 45 78 58

Ferieperioder: Åben med reduceret bemanding.

Emails besvares normalt indenfor få timer og altid i løbet af 24 timer.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vihar modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse medbehandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Besøg er velkomne på Bruksgatan 20, 31332 Oskarström

Bestillinger sendes samme dag, hvis bestillingen kommer frem inden kl. 12 og produktet er standardvare på lager.(Fragttid til DK: 48 timer uanset godsets størrelse)

Branchens bedste garanti

Reklamationsret

I henhold til købelovens bestemmelser har du som kunde altid 2 års reklamationsret (se vores handelsbetingelser)

Garanti

Laubjerg Vinsch AB tager fuldt ansvar for at vores produkter er fejlfrie når de leveres. Af og til sker det alligevel at enkelte fejl smutter gennem en omfattende kontrol. Vi giver derfor op til 3 års garanti på produktionsfejl for vores maskiner i modelserierne LV-P (professionelle), LV-X (Xtreme) LV-HV (hydrauliske spil) samt kædetaljer i serien LV-CHP indu.

Skulle du alligevel være uheldig og modtage et spil med produktionsfejl gør vi vores yderste for hurtigt at løse problemet, så du kan komme i gang med arbejdet igen.
Vi prøver at forestille os i din situation og vores egne reaktioner i dette tilfælde.

Dette gør du

Dokumentér om muligt fejlen med et foto, som du mailer til os. Bedømmer vi, at dette er en fabrikationsfejl sender vi uden diskussion et nyt spil eller reservedel omgående.
Det fejlagtige produkt sender du til os, når du har modtaget det nye (brug emballagen).

Dette gør vi

  1. Prøver at finde ud af, hvad der er sket og hvorfor. Vi ringer til dig.
  2. Er det en produktfejl finder vi efter aftale den hurtigste løsning for dig:
    1. Af og til ønsker en kunde ikke at vente på Posten, men synes det er hurtigere selv at bytte den komponent som er i stykker. I dette tilfælde sender vi reservedelen og er til rådighed via telefon og mail med instruktioner (så garantien stadig gælder). Den fejlagtige komponent returnerer du til os.
    2. Send spillet til vores værksted så vi kan reparere og returnere til dig.
      OBS! Ved fabrikationsfejl står vi naturligvis for fragtomkostningerne – dine og vores. Desværre kan vi ikke tilbyde erstatning for stilstand på grund af dette.

Husk, vi har prismatch

Se også vores handelsbetingelser

Hos Laubjerg Vinsch AB gør vi vores yderste for at hjælpe dig på bedste måde, så du hurtigt får nytte og glæde af din nye udrustning.

Se også i topmenyen “Vores kunder”, hvor du finder kundereferencer, kundevurderinger, kundefotos og meget mere.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk