Vi gør vores bedste for at du skal føle dig tryg, når du handler hos Laubjerg Vinsch/elspil.dk, og forsøger derfor at informere bedst muligt om vores handelsbetingelser.
Ved spørgsmål anbefaler vi derfor, du kontakter kundeservice inden du sender din bestilling.
Gældende handelsbetingelser:

Alle priser er inkl. moms og andre eventuelle afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med elspil.dk indgås aftaler på dansk. Alle angivne priser er i danske kroner eller €.
Persondatapolitik:

Laubjerg Vinsch følger Forbrugerklagenævnets regler for e-handel. For at du kan indgå aftale med os på elspil.dk, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mailadresse Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Laubjerg Vinsch AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om de oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Kundeoplysningerne bliver ikke transmitteret. Der videregives ikke oplysninger til tredjepart.
Som registreret hos Laubjerg Vinsch AB har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Laubjerg Vinsch AB via e-mail info@laubjergvinsch.se
Følgende fra Laubjerg Vinsch AB har adgang til de oplysninger, der registreres om dig: Direktør og Økonomichef.
Den dataansvarlige på elspil.dk er Poul Laubjerg.Betaling
kan foregå på disse måder:-Kortbetaling -Faktura, hvis du har et CVR nummer -Forudbetaling (når vi ser din indbetaling på vores danske konto sender vi produktet).
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra elspil.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Privatkunder: -Kortbetaling – Sikker betaling via kort -Forudbetaling til dansk konto.Firmakunder: -Normalt på faktura mod oplysning om CVR-nummer. I øvrigt samme muligheder for betaling som privatkunder: -kortbetalingForudbetaling:
Er varen bestillingsvare sker bestillingen mod forudbetaling. Vi ordrer, når vi har modtaget betaling for produktet.Gebyrer og tillæg:
Laubjerg Vinsch AB har ingen tillæg på fragt, fakturering eller lignende skjulte ekstraomkostninger.Leveringstid og fragtpriser:

Normalt 2-3 dage til Danmark fra lager i Sverige, men vi er underlagt fragtfirmaernes handelsbetingelser.
Såfremt produktet ikke er på lager skal der forventes en vis leveringstid. I dette tilfælde kontakter vi umiddelbart kunden og aftaler nærmere. Ved nydesignede (kundespecifikke) produkter er leveringstiden gældende fra den dato, hvor Laubjerg Vinsch AB kan igangsætte produktionen. (Kunden meddeles om disse forhold).Fragtomkostninger til Danmark:
Hvis du handler via kundevognen (kortbetaling) fremgår fragtpris og fragtalternativer inden du fuldfører bestillingen. Anvender du nogle af de andre betalingsalternativer fremgår gældende priser på hjemmesiden.
Du er altid velkommen til at spørge om fragtprisen, hvis ikke den fremgår direkte.Øvrige handelsbetingelser:

Bestilling:
Køber skal være fyldt 18 år. Hvis ikke dette er tilfældet, skal ansvarlig værge stå for købet.
Bestillinger, som gøres i anden persons navn uden dennes tilladelse, eller bestillinger som på anden måde medfører et økonomisk tab for Laubjerg Vinsch AB anmeldes til politiet.

Ansvar for fejl:

Laubjerg Vinsch AB´ansvar som følge af fejl på varen er udelukkende begrænset til varen. Laubjerg Vinsch AB har inget direkte eller indirekte ansvar for økonomisk tab ved f.ex. forsinkede leverancer, driftsforstyrrelser eller ekstraarbejde. Det er kundens eget ansvar at følge de regler og love som gælder lokalt for montering og anvendelse af produktet. Laubjerg Vinsch AB garanterer produktets godkendelse i henhold til Maskindirektivets bestemmelser. Hvis produktet ikke kan godkendes i.h.t uoplyste kundespecifikke krav, er dette ikke en mangel og ikke gyldig grund for returnering af produktet.

Reklamationer og fortrydelsesret
:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@laubjergvinsch.se.
Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt: Forbrugerklagenævnet www.forbrug.dk, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, kfst@kfst.dk 41 71 50 50 (Hverdage 9-12).
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på elspil.dk
Fortrydelsesretten er ikke gældende ved salg til erhversdrivende.Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.
Varen skal returneres uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: Laubjerg Vinsch AB Bruksgatan 20, 31332 Oskarström Sverige.Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du
a) har modtaget din vare eller
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail info@laubjergvinsch.se eller telefon 0046 35 604 48. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.Returnering:Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på Bruksgatan 20, 31332 Oskarström, Sverige.
Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg er undtaget fra fortrydelsesretten.Varens stand, når du sender den retur:Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret):

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på elspil.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigts skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER:
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til: Laubjerg Vinsch AB, Bruksgatan 20, SE-31332 Oskarström.VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU SENDER VAREN TIL OS:
Når du returnerer varen, bedes du – så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) til
Laubjerg Vinsch AB,Smedjegatan 11, 0046 35 604 48, info@laubjergvinsch.se –

Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*) – Bestilt den (*)/modtaget den (*) – Forbrugerens navn (Forbrugernes navne) – Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse) – Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir) – Dato (*)Det ikke relevante udelades

Produktet skal returneres uden skader til os: Manglende original emballage kan muligvis medføre en værdiforringelse. Det anbefales derfor, at varen returneres i original emballage. Købskvittering skal vedlægges. Kan Laubjerg Vinsch AB ikke acceptere det tilbageleverede produkt kontaktes kunden umiddelbart.

Tilbagebetaling sker på samme måde som betaling for produktet eller efter aftale med kunden. Ved udnyttelse af fortydelsesretten betales fragtomkostningen af kunden. Ved godkendte reklamationer betales returfragten af Laubjerg Vinsch AB.
I tilfælde af, at kunden mener, leverancen har trukket ud på en sådan måde, at kunden ikke længere ønsker produktet er det kundens ansvar, at produktet afbestilles.
Sker dette ikke, faktureres kunden frakt m.m.

Garanti, reklamationsret og service:

I henhold til dansk købelov har du som kunde altid 2 års reklamationsret. Herudover yder Laubjerg Vinsch AB 3 år garanti på produktionsfejl på maskiner i aktuelle modelserier.

Vi accepterer garantifejl i hele produktets garantiperiode. Ved reklamation skal kunden kontakte Laubjerg Vinsch inden varen sendes retur.
Ved anerkendt reklamation betaler Laubjerg Vinsch alle fragtomkostninger.Øvrige omkostninger eller mistede indtægter er på kundens eget ansvar.

Branchens bedste garanti:

Laubjerg Vinsch AB tager fuldt ansvar for at vores produkter er fejlfrie, når de leveres.Skulle du alligevel være uheldig og modtage et produkt med fejl gør vi vores yderste for hurtigt at løse problemet, så du kan komme i gang med arbejdet igen.

Dette gør du:
Dokumentér om muligt fejlen med et foto (mobiltelefon), som du mailer til os. Bedømmer vi, at dette er en fabrikationsfejl sender vi uden diskussion et nyt spil eller reservedel omgående. Det fejlagtige produkt sender du til os, når du har modtaget det nye (brug emballagen).

Dette gør vi:
1. Prøver at finde ud af, hvad der er sket og hvorfor. Vi ringer til dig.
2. Er det en produktfejl finder vi efter aftale den hurtigste løsning for dig:
-a) Af og til ønsker en kunde ikke at vente på en reperation, men synes det er
hurtigere selv at bytte den komponent som er i stykker. I dette tilfælde
sender vi reservedelen og er til rådighed via telefon og mail med
instruktioner (så garantien stadig gælder). Den fejlagtige komponent
returnerer du til os.
-b) Du kan også sende produktet til vores værksted så vi kan reparere og returnere til dig.
OBS! Ved fabrikationsfejl står vi naturligvis for fragtomkostningerne – dine og vores.
Desværre kan vi ikke tilbyde erstatning for stilstand på grund af dette.

Hos Laubjerg Vinsch AB gør vi vores yderste for at hjælpe dig på bedste måde, så du hurtigt får nytte og glæde af din nye udrustning.

Kontaktinfo
Laubjerg Vinsch AB Tlf. SE: (+46) 35 604 48 Tlf. DK: (+45) 31 45 78 58.Email: info@laubjergvinsch.se
Besøgsadresse: Bruksgatan 20, SE-313 32 Oskarström.

Transportskader:
Kontroller emballagen, når varen modtages. Modtager du et produkt som er transportskadet opfordres du til straks at dokumentere skaden overfor transportøren og Laubjerg Vinsch AB. Dette letter vores reklamationssag overfor transportøren og medfører en hurtigere ekspedition af en ny vare.

Export: Vi exporterer til alle Skandinaviske lande. Leverancerne sker med Posten, Schenker eller DHL.

Ejendomsret:

Alle varer tilhører Laubjerg Vinsch AB til fuld betaling er modtaget.

Force Majeure:I tilfælde af krig, naturkatastrofer, arbejdskonflikter, lovindgreb, udeblevne leverancer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder og sammenlignelige hændelser uden for vores kontrol og som ikke har kunnet forudses og som påvirker indgåede aftaler og medfører at Laubjerg Vinsch AB ikke kan holde indgåede aftaler, fritages Laubjerg Vinsch AB for sine forpligtelser i forhold til indgået handelsaftale.

Salgskontor Danmark:
Tlf.: 31 45 78 58 Email: info@laubjergvinsch.se

Hovedkontor Sverige
:
Bruksgatan 20 SE-313 32 Oskarström
Mobil: +46 708 75 91 67
Tlf.: +46 35 604 48
Email: info@laubjergvinsch.se

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk